sobota, 28 lutego 2015

Pięć różnych Looków (1)

                                                      Na początek krótkie info...
No więc... ym.. chce powiedzieć że od dziś w postach nie będę wstawiać przecinków.. bo zawsze robiłam tak że:najpierw pisałam a na koniec stawiałam przecinki a później mi to zabiera trochę czasu więc NIE ROBIĘ PRZECINKÓW !

A teraz Looki bez zbędnego przedłużania już! :)

1.Look - Queen of the unicorns - czyli Królowa jednorożców. ;3

Efekt :

 1.Skład :













 2.Skład:

 Paleta kolorów do butów:

 Cena: 4175 sc.
Dla vip.



2.Look - Pajama Party (? xd :P) - czyli Piżama Party.

Efekt:





Skład: 




Paleta kolorów do kapci:

 Cena: 2275 sc.


3.Look - Business Meetting - czyli Biznesowe Spotkanie.Pech,pech, pech za pechem ! PO PROSTU MAM WIELKIEGO PECHA ! WŁAŚNIE SPALIŁ MI SIĘ POPCORN I ŚMIERDZI W CAŁEJ CHACIE ! ale się najadłam. -_- ! a to był serowy. :'(

Dobra Efekt : -_-

Skład:

Paleta kolorów do bluzki,butów i paska od spódniczki:
Cena: 2825 sc i 8 diamonds. :<


4.Look - My Birdhay - czyli Moje Urodziny.

Efekt:

Skład:



Paleta kolorów do sukienki:

Paleta kolorów do butów:

 Cena: 1575 i 7 diamonds.
Dla vip.

 5.Look - (nie chce mi się juuuuuuuuuuuuuuuuuż ! :P) Ballet Lesson czyli - Lekcja Baletu.

Efekt:


Skład:

 Paleta kolorów do włosów:

 Cena:1725 sc i 8 diamonds.
Dla vip.

Noo.. xd nareszcie to koniec.Jutro coś tam jeszcze napiszę a teraz to idę Byee. ;* Hehe xd


























































Brak komentarzy:

Prześlij komentarz