poniedziałek, 23 lutego 2015

O mojej Movie Stars.

                                                                          Hey ! ;3
Oto nowy blog, o MovieStarPlanet =^.^= (a jest ich wieele) będzie on, o wszystkim związanym, z msp : artbooki, filmy, looki, zakupy, inne movie stars itp. Dzisiaj, ten post nie będzie o msp.To takie jakby "przywitanie" *.*

A teraz, trochę, o mojej Movie Stars ^^
1.Mój nick: Martina Meksyk
2.Lvl:19
3.Liczba zwierzaków:6
4.Byłam 134 dni vip'em( teraz nie jestem, nie wiem ile razy dokładnie.)
5.Msp mam od  11 lutego 2014.r czyli już 1 rok.
6.Miałam 3 dni temu czyli 20 lutego, artbooka w top na 2 str. pt: ,,Które imię odpada" (teraz nie jest w top ale ma 776 love it)
To tyle. :)

Zdj. mojej Movie Stars:








 Mój Blog.
Na moim blogu, będzie takie coś jak:movie stars tygodnia w każdy poniedziałek, wybrana przeze mnie i robiony z nimi ,,wywiad", oraz look tygodnia, tez w każdy poniedziałek.





To wszystko w tym poście. Czekajcie na następny ! ;*












Brak komentarzy:

Prześlij komentarz