środa, 1 kwietnia 2015

Wszystko o starym MSP.

                                                                        Hi !
Today's topic will be old MSP ! ....

Nie no nie tym tonem ! xd
Dobra {spokój.. huu...) dzisiaj ....( no jak tu zacząć ?) kurde no ! dziś poruszymy tem...
NIE!
NIE!
NIE!
Dobra wiedzie o co chodzi....nie ?

Na starym msp byli bardzo mili MS. Teraz też się zdarzają ale to rzadko.Na naszym nowym msp jest więcej hackerów.Jeden jest plus. Jakiś hacker przywrócił ndersy :).Szkoda że zapomniał przywrócić wszystkich uni ale chociaż za to dziękujemy !.Muszę przyznać że stare msp było trochę (bardzo trochę) nudne. Ale i tak było lepsze od tego teraźniejszego. (przynajmniej ja tak uważam :\) Kiedyś zakładałam konta na starym msp dlaczego : zakladAŁAM ? Bo wtedy jeszcze miałam 9 lat (może 10) i nie wiedziałam jak i gdzie się logować i zakładałam cały czas nowe konta jeszcze są ! pamiętam też ich hasła ale są podobna złe. Mpje konta się wtedy nazywały klejra, Klejra/, Klejra100, Klejra110, Klejra111, Klejra12, Klejra30, Klejra300 i jeszcze tam pare jest. Są to te czarne dziewczyny wszystkie oprócz klejrana i klejranda.

1.Usunięte animacje (zdj niestety z google >KLIK<) nie wszystkie są z guglu xd



Podwójne fuck you xd.


i.......pojedyncze ;D


Konkurs ,,Medical Competition" to są te usunietę animację.

Jednak jedna osoba posiada jeszcze animację z ....zakrwawionym sercem :c
Jest nią samara morgan ma 9 lvl i piszę dziwny status.Chyba Hacker dziecko :)

i zastanawia mnie jeszcze jedno ! czemu samara morgan ! (podróba samary z 9 lvl) ma szare buty vip !! ?? przecież ona ma 1 lvl a ja grałam na starym msp i nie było tych butów jak się tworzyło swoje MS samara morgan % też ma te buty tylko białe! ale dziwne :\

Inne usu. animki.

Ale straszne... leżenie w namalowanej w paincie czerwonej dużej kropki ._. buu ;-; albo wymiotowanie nie no kurde sram ze strachu ( sorry za słowa ) serio ? głowa unosząca się w powietrzu ? :D modzi może srają w gacie ze strachu no ale bez przesady my nie....  my : czyli MS powinny głosować która animka ma zostać a która ma zostać usunięta ;d
 

 
Wow animacja z piłą....straszne. A te serce to jest śmieszne a nie jakieś wulgarne ;-;
Ps: Modzi świetnie dobierają kolory krwi no nie ? :D


Anima rozpadania się.Była ! naprawdę !W SKLEPACH ALE KIEDYŚ !



Patrzcie jestem na tej grze i tak wygląda inna animka z rozpadaniem się ._.

To też ja z animką wycofaną


 2.Koło fortuny na starym msp.
Pierwsze koło f. miało bardziej bajeczny kolor fioletowego i bardziej żółte gwiazdki :c
Teraz są teraz są całe blado fioletowe xd. A drugie jest takie bardziej vipowskie. Całe w złoto *.*





3.Sklepy na starym msp

Strona startowa teraz :

Kiedyś :


Chociaż muszę przyznać że teraźniejsza str. startowa mi się bardziej podoba niż ta stara

Tak wyglądał sklep z ubraniami.

A tak klinika piękna:


Sklep z boonie ! :'(



3.Chaty na starym msp:


To chyba park dla zwierzaków :(



4.Konkursy na starym msp.







5.Logowanie się

Teraz :

Kiedyś :



6. Roślinki i Boonie na starym msp.

Roślinki:
To jest sklep.


Roślinki w ogrodzie :


Podlewanie :




Boonie :


 O ! Patrz jakie słit xd gif z boonie ! ♥

Kiedyś weszłam na stare msp.Ale nie dało się stworzyć nowej MS zapomniałam link..... super ;-; nie podam linka bo wszystkie są złe ;-; Do następnego posta !

1 komentarz: