czwartek, 26 lutego 2015

Kraina lodu na msp - Looki

                                                                     Elsa & Anna - Looki
Hej ! ;3 dzisiaj, jak co każdy czwartek, modzi dodają nowe ubrania animki itp. Czy zauważyliście, że dziś, także dodali ale, to z bajki ,,Kraina lodu" :P xd.Było tak: weszłam na msp, poszłam do sklepu zobaczyć, jakie są nowe ciuchy.Jak tak sobie na nie patrzałam, to pomyślałam że wam pokaże looki, które są podobne do Elsy i Anny z filmu.I zobaczyłam, taki sam warkocz, i bardzo podobną sukienkę co ma Anna i spięte włosy ,takie co miała Elsa, na koronacji w filmie.Looki, które zrobiłam nie są, za tanie... a szkoda, bo tak fajnie wygląda Elsa.. Moim zdaniem, powinni obniżyć ceny, każdego ciucha chociaż o 50 sc ! :< ale, to się nigdy nie stanie.Chociaż, kiedy kupimy ,,szalone zakupy" wtedy, będzie 50%  taniej ale, to trwa tylko, godzinę i za 25 diamonds ! Szczerze mówiąc ? Nie warto :\.To jak już mówiłam, są bardzo ładne, tylko, że mam jedno ale.. w sukience Elsy, na środku jest tak jakby, specjalna ,,dziura" która, odsłania nogi... i to, mi się nie podoba, sami zobaczcie :\...


Elsa: Jak widać, jest ta ,,dziura" no i niestety dla vip..
Cena: 3150 ale za to 0 diamonds :D.


Anna: U Anny, jest wszystko odealne, ale.. stworzyłam dwa looki - jeden z warkoczami, a drugi chyba z kokiem ? No nieważne, ważne, ze nie jest dla vip ! ale, za to 8 diamonds... xd jak nie vip, to musi być diamonds a jak, jest vip to nie ma diamonds :P
Cena: 1950 sc i 8 diamonds.




2.Anna :3 :Tym razem, z warkoczami, i tą sukienką yyyym? nwm jak ją tu nazwać ..codzienna ?
No i dla vip..
Cena: 1975 i 0 diamonds.


W tym poście, to wszystko.Mam nadzieje, że się podobało zaraz coś jeszcze napiszę ;*
















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz