środa, 1 kwietnia 2015

Idealna twarz dla vip i nie vip.

                                                               Kursor + nogłówek
o 14 (jakoś tak) dodałam nowy kursor ! jajkooooo... ło... xd ale to tylko na Wielkanoc :) później zmienie na jakiś inny jak będzie już po Wielkanocy.I jest nowy nagłówek ! jakieś MS. Prawie na każdym blogu jest taki więc pomyślałam ,,a co tam !"

Dobra.
A teraz idealna twarz ! najpierw dla nie vip.

1.Oczy: Są czarne

2.Cienie: Trochę pokombinować nie zaszkodzi ;D

Paleta kolorow do.... yyy ? koło oczy ;-; - kremowy :)))

3.Nos: Ten środkowy 1 rząd bo nie zaznaczyłam.Zapomniałam D:

4.Usta -  kolor naturalny czyli lekko różowy, nie czerwony :p

 Kolor skóry chyba wam nie potrzebny ;)
Koszt: 900 sc :\

Teraz twarz dla vip:

1.Oczy - Oczy nr. 1. Kolory przypominają oczy kocie ale ja wybrałam całe na czarno :0. Dzięki temu wyglądamy jakbyśmy mieli oczy ze starego msp !

 2.Cienie - wybrałam te same cienie co są w twarzy dla nie vip też pasują ;)


3.NoS - Piegi ! piegi ! piegi ! piegi ! piegi ! piegi ! piegi ! piegi ! piegi !!! ;D
4.Usta : Te są moim najbardziej nat. z wszystkich tych ust.

To wszystko ! Pa ! :*









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz