czwartek, 2 kwietnia 2015

Hit czy Kit ? #2

                                                                        Hi ;D
Dzisiaj znowu Hit czy Kit.przejdźmy do rzeczy.

1.Szukałam tego ... myślałam że będzie to po 500-600 sc....ale to jest po 3000 tyś sc ! no w życiu tyle bym nie dała !  a niektórzy mają w swoim pokoju z 10 takich czach to oni musieli wydać 30000 tyś sc ! boshe...
Kit : 2/10

2.I ? Jak wam się podoba Wielkanocny boonie ? mini króliczek ♥sorry musiałam napisać bo słaba jakość ;-;
Hit : 10/10 

3.Aha okej..... pisze club i klub,konkursy i competition.... angielskii polski i jeszcze na dodatek podwójne obrazki o_O śmieszne więc daję
Dziwne : 5/5

4.Hacker dziecko :0 WoW ... takie dzieci mnie denerwują ! przecież msp jest od 8 do 15 lat jak nie wierzycie to wejdźcie na str msp gdzie się logujecie i kliknijcie napis ,,o nas"
Kit : 1,5/10


5.Okej... chyba oznacza ze moja MS chłopak z 0 lvl xd jest gejem ;p
Dziwne : 5/5


To już wszystkooo...nie wiem może coś jeszcze napiszę ale MOŻĘ Bay Bay ;c

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz