czwartek, 26 lutego 2015

Animacje, które warto kupić (1)

                                                                      Animacje
Na ten post, wybrałam 10 animek które naprawdę warto kupić, np. pokaże wam, te które często są potrzebne w filmach i artbookach.Wybrałam animki, które są za sc i które nie są dla vip. :> Dosyć tego przedłużania teraz animki. ;3

 1.Moja MS, pozuje z parasolem kiwi.. Przydatna animka,
często ją widzę w filmach, i podoba mi się.Znajdziecie tą animkę ją w pozach.
Cena: 500 sc
Nazwa: Kiwi Smart.

 2.Ta animacja, również jest fajna, teraz moja MS wygląda, jakby na kogoś
czekała z torebką w dłoni, w kształcie ust.Znajdziecie tą animkę w pozach.
Cena: 500 sc
Nazwa: Clutch Smart.


3.Zauważyłam, że ostatnio dużo MS z lvl 25+ używa tych animek, do
 statusu, też chyba kupie fajnie to wygląda.Znajdziecie tą animkę w pozach.
Cena: 475 sc
Nazwa: Festival Snacking.
4.Animacja w sam raz na rozpoczęcie filmu :) Lubię tą animkę, posiadam
ją, i jest bardzo przydatna.Znajdziecie tą animkę w Dzikich & Zwariowanych.
Cena: 575 sc
Nazwa: Hugging sunflowers.


5.Animacja dla świra :D (sorry xd) Nie, no animacja jest trochę dziwna
przypomina mi, jakbym walczyła na linie, z małpą o banana albo pasuje
do Katy Perry.Znajdziecie tą animkę w Dzikich & Zwariowanych.
Cena: 500 sc
Nazwa: Wild Swinging.

6.Animka, przedstawia moją MS która nie wie którą wybrać sukienkę.
Jest też druga, inna, prawie ta sama animacja, ale jest dla vip :< 
Znajdziecie tą animkę w Impreza & Moda.
Cena: 750 sc
Nazwa: Vintage Gold.

7.Animację z gumą każy ma ! ale, są trzy różne a w nich jedna za diamonds,
którą ja mam ale teraz nie dodaję animek za diamonds, tylko za sc.
Znajdziecie te animkę w Podstawowych.
Cena: 650 sc
Nazwa: Blowing Gum.



8.Animka się przyda, jak będziecie robili film, z jakąś 
 piosenkarką ;) xd. Znajdziesz te animkę w Aktorstwach &
Tańcach.
Cena: 600 sc
Nazwa: Cool Rapping.

9.Widziałam, że wiele MS używa te animkę do statusów, więc
postanowiłam dać :) 
Cena: 550 sc
Nazwa: Pringle Posing.





10.Wiele jest tych animek, ale postanowiłam dodać tą.Jest jeszcze inna
ale, to za 2 diamonds ale tam większy arbuzów.Znajdziecie ją w Pozach.
Cena: 475 sc
Nazwa: Water Melon.

To Wszystko Papaa ;*





















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz