piątek, 27 lutego 2015

Nowości na Blogu + Sunny Holiday

                                                            Nowe Gadżety !
Heycia ! Dziś .. wreszcie dodałam nowe rzeczy na bloga, i myślę że tyle już wystarczy bo jest ich już całkiem sporo..i.. dokończyłam wczorajszego posta.Nie mogłam wczoraj, bo mogłam grać do 18 .. no i nie zdążyłam, ale już jest :>.Nowy Gadżet to Chat ! Chat, tak wreszcie jest chat ! na początku mi nie wychodziło, ale udało mi się (serio ? nie umiałam wkleić wtedy chata a teraz to dla mnie łatwizna, ale ze mnie niezdara :\).Teraz, możecie do woli pisać !Drugi gadżet, to.......... muzyka ! dodałam moje ulubione piosenki, i myślę że się wam spodobają :).Trzeci gadżet to, kalendarz ! Hymmm kalendarz może i trochę dziwny, ale ważne że jest xd.Czwarty gadżet już ostatni.Jest to jakby akwarium z rybkami xd wybrałam siedem rybek, w różnych kolorach i gdy klikniesz myszką w ich akwarium, to pojawi się pomarańczowa, mała kropka i to jest jedzenie dla ryb.Więc nakarm je ! Hmmm.. może teraz wam po kolei napiszę wszystkie gadżety które mam na blogu, więc tak:
-Chat
-Muzyka
-Dwie ankiety
-Kalendarz
-Akwarium
-Pokazywaną liczbę wyświetleń
-Nagłówek (to gadżet ? bo nwm xd)




A teraz Look ! postanowiłam, żeby był słoneczny,żeby... przypominał lato yyyy.. na wakacje ! to co najbardziej lubimy ! Dlatego, nazwałam go Sunny Holiday - czyli Słoneczne wakacje
 Efekt...No nwm ...Ok ? 8/10 ?


 Skład :




 

 Paleta kolorów: 
Kolor wlosów


 No na szczęście nie dla vip, ale za to są diamonds...
Cena looka: 1475  sc i 7 diamonds.

No dobra, póżniej coś tam jeszcze napisze Pa ;*














Brak komentarzy:

Prześlij komentarz