wtorek, 24 lutego 2015

Nowości na blogu + wkurzające arty.

                                                                          Heyolka ^^

Wczoraj, wieczorem dodałam nowe gadżety na bloga, dodałam dwie ankiety, pierwsza to ,,jak wam się podoba mój blog, a druga to ,,który macie lvl. na MSP ? ", i chciałabym żebyście z nich korzystali :< . Dziś dodałam też nagłówek na bloga : trzy moje zdjęcia ( na msp nie w realu :P) i postaram się też dodać pasek menu i... chat.Na samym początku chciałam dodać chat ale coś mi nie wychodzi próbowałam dwa razy, no i dziś spróbuję jeszcze raz.Ostatnią rzeczą którą dodałam to jest liczba wyświetleń na moim blogu no i jak teraz na to patrze to jest na razie 60 wyświetleń.Możecie też oczywiście zadawać pytania w komentarzach.Będę bardzo wdzięczna :>.




 Przejdźmy do drugiej części posta.


Wkurzające artbooki.
Czy was też czasem wkurzają jakieś artbooki ? jeśli tak napiszcie w komentarzach jakie a później zobaczę.A jeżeli chcecie zobaczyć jakie mnie denerwują to czytajcie dalej.

1.Art : Lepsze msp - Mnie np. bardzo wkurzają takie arty.Czy inni nie mogą zrozumieć, że modzi mają dużo spraw do załatwienia na msp ?! chcą żeby były tańsze vip'y ,chcą unikaty,tańsze ubrania itp. A moderatorzy muszą co tydzień harować nie dosyć że w każdy czwartek (chyba) dodają z 3 str. nowych ciuchów,z 1-2 str. animacji i z 1 str. rzeczy do pokoju  to muszą jeszcze dodać konkurs,muszą wymyślić tytuł dla niego i nagrody.








 2.Art : Wpadki - No błagam nie przejmujcie się takimi błahostkami, to, że włosy wejdą np. w spodenki nie znaczy że szybko,szybko musicie zrobić o tym artbook i robić wielką aferę,albo was denerwuje że wam się brzuch przecina o.O Modzi nie mają czasu na to. 





 3.Art : Jak zarobić sc ? -serio ? wy myślicie że inni nie potrafią zarabiać sc ? każdy ma swój spodób na zarabianie sc ! no chyba że naprawdę znajdziesz jakiś NOWY  sposób na zarabianie sc... no i też każdy wie że możemy sobie oglądać filmy na drugim koncie i przesyłać rzeczy..





 

4.Art. : Jak szybko wbić lvl ?. - to tak samo jak z starcions - sory znalazłam pare artów ale tylko jeden można było zapisać :<






 Z mojej str. w tym poście to chyba na tyle :) do następnego posta a będzie jeszcze dzisiaj ! Byee.. ;*









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz