środa, 1 kwietnia 2015

Wielkanocne looki.

                                                               Hey ;33
No ! niedługo Wielkanoc ☺Z tego powodu życzę ...... nie,nie,nie... napiszę wam życzenia w następnym poście (boże co ja robię ...).Dobra nie będę przedłużać.Zrobiłam 3 wielkanocne looki oto one :

1.A nie wiem ja się ten look nazywa !

Efekt:Niestety jest dla vip.Poza tym bardzo tania i nawet ładna sukienka.No jest jedno ale..... 4 diamonds :( i 1025 sc nie aż tak drogo nie licząc diaxów. :\

Skład:


Paleta kolorów do sukienki i czapeczki ( ♥ )













































































2.Też nie wiem ja się nazywa ;-;

Efekt:Jak widzicie.....ostatnio polubiłam bardzo kolor łososiowy ♥ ale nie martwcie się następny look wielkanocny nie będzie tego koloru i oczywiście w tych lookach które wam teraz pokazałam możecie zmienić kolor.Wow ! wreszcie coś nie dla vip !

 Skład: Sorry za te dziwne linie zapomniałam wymazać... paint :'(


Paleta kolorów do włosów i spódniczki:





















































3.Look - Niewiem ;-;

Efekt:Vip ;-; No i tradycyjny look który chyba każdy ma ;D (może...) czyli króliczek ♥
1350 sc.


Skład:

Paleta kolorów do kokardy i cienia powiek. Bardzo mocny róż ;D :




tTo już wszystkie looki. Tylko 3 bo więcej mi sie nie chce ;p Czekajcie na następny post Byebye :p

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz