sobota, 21 marca 2015

Sorry :c. Więcej o mojej MS.

                                                                             I'm sorry !
Hejcia :c no i..... sorry wielkie ;-; No nie było mnie aż 3 tygodnie bo zapomniałam też że jest poniedziałek no i nie wstawiłam wywiadu,looka,arta... nie było hit czy kit... no... nie chciało mi się.Dlatego... zrobiłam se grafik ;-; proszę :

+ czyli że będzie post
- nie będzie posta

Poniedziałek-
Wtorek +
środa -
czwartek -
piątek-
sobota +
niedziela  +

3 posty na 7 dni.Pasuje ? mam nadzieje xd. No widzicie te wszystkie te looki tyg. i wgl. przełożyłam na wtorek.Nieraz też nie napiszę posta no bo nie będzie mi się chciało :\.

Może dodam cośo mojej MS więcej.
-Mam vipa ! (star na mies.)
-mam 390 przyjaciół
-56 diax ;-;
-33941 sc (jak nie wierzycie to na dole wstawie zaraz zdj.
-jury ☺
-lvl 19 (to chyba już wiecie)
-czarne oczy :o
-69 fame w skarbonce vip (69;-;)

zdj :)






to wszystko bye ;*














Brak komentarzy:

Prześlij komentarz